עדשים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/07/2010 | 14:29 | מאת: יעל
שלום, אני מעוניינת לדעת אם יש הבדל תזונתי בין העדשים השונות (אדומות, חומות, שחורות). האם סוג מסוים עדיף על אחר? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
18/07/2010 | 22:06 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אין ממש הבדל בערכים התזונתיים בין סוגי העדשים השונים,הם שונים זה מזה בעיקר בצורת הבישול וצורתם לאחר הבישול. עדשים כתומים זקוקים לזמן בישול קצר והם מתרככים מאוד בעוד שעדשים שחורים וחומים שומרים על צורתם המוצקה גם לאחר בישול, ארוך יותר. העדשים הירוקים תוספים מקום נכבד באמצע. בברכה בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il