היי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 15ושבע חודשים אני שוקלת 79 וגובה מטר חמישים וחמש כמה אני צריכה להוריד?לאיזה משקל אני צריכה להגיע?
שלום נועה בקרב בני נוער וילדים, משקל תקין נקבע לפי אחוזוני גובה ומשקל ולפי היסטוריית המשקל שלך.מכיוון שאת עדיין מצויה בתהליכי גדילה, כדאי להתייעץ עם דיאטנית קלינית (פרטית או במסגרת של קופת חולים)לגבי תכנון תפריט שיתאים לך ולצרכייך האישיים והפיזיים.אני לא יכולה להגיד לך משקל מדויק כי זה כאמור מתבסס על טבלאות שונות לכל ילד וגם זהו טווח רחב מאוד של משקלים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il