חטיפים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש ימים בהם אני צורכת כמות קלוריות של 2000 קלוריות מבמבה ועוגה בלבד ויש ימים מדברים יותר בריאים גם 2000 קלוריות האם מיום של הבמבה והעוגה יכול להיות כי אשמין ? גם עם זה אותם קלוריות ? בת 17 מטר 64 שוקלת 56 תודה
שלום אף על פי שכמות הקלוריות של הימים הללו יכולה להיות זהה, הרכב המזון שונה בצורה משמעותית. באכילה של 2000 קלוריות ליום של חטיפים, את מונעת מגופך את כל אבות המזון, המינרלים והויטמינים שהוא זקוק להם, יתרה מכך שתפריט 2000 קלוריות ליום של חטיפים לא משביע ומספק באותה מידה כמו תפריט של 2000 קלוריות עם תפריט מאוזן. לא בטוח שתשמיני כך, אבל זו אכילה מאוד לא בריאה ולא מומלצת. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il