לא מצליחה לרזות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/07/2010 | 15:46 | מאת: ק
הי, אני בחורה בת 14 אשר סובלת מעודף משקל, התחלתי לפני כחודש טיפול בדיקור אשר ממש דיכא לי את התאבון- הייתי אוכלת הרבה בצקים ומנשנשת המון בלילה, כרגע חודש אי אוכלת מסודר ובריא בהמלצת תזונאית, ללא נשנושים, הורדתי מיצים, אני אוכלת מסודר ויחסית למה שאכלתי ממש לא הרבה, למרות זאת אני לא יורדת במשקל, האמת שספורט אני לא עושה אבל עדיין הורדתי בצורה דראסטית את כמות האוכל הייתי מצפה לשינוי קל במשקל ולהפך עליתי 200 גרם, הייתי אצל הרופאה והיא אמרה שהכל תקין עשו לי את כל הבדיקות גם פרופיל הורמונאלי- למה אני לא מצליחה לרזות??
לקריאה נוספת והעמקה
20/07/2010 | 20:39 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לך אני מבינה את תסכולך מחוסר הירידה במשקל אך אסור לך להתייאש ולבצע "קיצוצים" בתפריט. ייתכן והעצירה קשורה בירידה של הקצב המטבולי של גופך (קורה בעיקר אחרי ביצוע דיאטות קיצוניות). את צריכה להמשיך בתפריט המאוזן שניתן לך,אך להוסיף פעילות גופנית סדירה שעשויה לחדש את הירידה במשקל. כדאי גם לנהל יומן אכילה יומי למעקב אחרי צריכת הקלוריות. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il