שינה לאחר אכילה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/07/2010 | 09:44 | מאת: זהבית
רציתי לדעת האם שינה לאחר האוכל היא דבר הגורם לעיקוב בדיאטה האם לא בריא לאכול ואז לישון כמו שאנשים אומרים?
21/07/2010 | 15:28 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שינה מיד לאחר אכילה יכולה לאט את הקצב המטבולי של הגוף ולכן אכילת ארוחה כבדה ועתירת קלוריות לפני שינה היא לא מומלצת. מעבר לכך היא גם פוגעת ברוב המקרים באיכות השינה. עם זאת,אין מניעה לאכול בערב.מומלץ שהארוחות יהיו קלות יותר אם הן נאכלות סמוך לשעת השינה המתוכננת. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-674880 www.drlevy.co.il