הרזיה עם רדוקטיל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 26 לוקחת כדורי רדוקטיל 15 מ"ג 3 חודשים עד כה ירדתי 10 ק"ג בתקופה האחרונה אני סובלת מעצירות,עד כה הייתי נכנסת לשירותים פעם ביום קבוע. האם זה הגיוני שפתאום אני סובלת מעצירות? האם זה מהכדורים או שפשוט בגלל הירידה במשקל הגוף משתנה? האם יש איזה דרך לעזור לי בנושא? אשמח לקבל תשובה בהקדם יום טוב
שלום חופית : שני המצבים שציינת יכולים לגרום לעצירות. אבל ראשית רצוי להגדיר עצירות , אם את מתכוונת שתדירות היציאות שלך פחתה, אבל יש לך יציאה אחת ליומיים או שלושה והיא תקינה אין עם זה בעיה, זה נקרא שינוי בהרגל היציאה הקבוע וזה בהחלט יכול להיות עקב הירידה במשקל וצימצום כמות המזון שאת צורכת. במידה ואכן מדובר בעצירות נסי להעשיר את התפריט היומי שלך בסיבים תזונתיים, להקפיד על שתיית מים בכמות טובה, פעילות גופנית כגון הליכה תעזור לך גם לירידה במשקל וגם להקלה על העצירות. תרופת סבתא : בבוקר לשתות כוס מים קרים עם סחיטת לימון טרי ו 2 כפיות שמן זית. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי