שאלה למוניקה קרן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הי מוניקה מבקשת את תשומת ליבך לגבי ויטמינים , אני בת 33 פעילה יחסית מבחינה ספורטיבית ואני מעוניינת להוריד 6 קילו מיותרים אני לוקחת חומצה לינואלית שזה CLA וגם את הויטלייף 2000 כמובן משלבת עם זאת תזונה של יותר חלבונים מעט פחמימות , ירקות ופירות ועשה 3 פעמים אירובי +כח וגם לוקחת לפעמים ציטוזן פלוס מה דעתך על כל השילובים הללו אשמח לקבל תגובה מהירה תודה
שלום, איני מכירה היטב את ההרכב של ויטלייף 2000, אך אני מבינה שזהו מולטיויטמין עם כמויות גבוהות של הויטמינים והמינרלים. אנשים שנמצאים בתהליך הרזיה, ושתזונתם מוגבלת, מומלץ שיצרכו מולטיויטמין, אך לא מומלצות מגה-דוזות, שזה עודף של הרכיבים. חומצה לינולאית היא חומצת שומן חיונית, שהגוף אינו מסוגל לייצר בעצמו וחייבים לצרוך אותה במזון. לרוב אין ממה חסר, כיוון שהיא נמצאת בדגנים, בתירס ובשמנים כמו שמן תירס ושמן חמניות. למה בחרת לצרוך אותה? ציטוזן אמור לסייע לתחושת השובע וניתן לצרוך אותו בזמן תהליך ירידה במשקל. בברכה מוניקה קרן