רעבה בלילה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2007 | 16:23 | מאת: יהלי
אני בת 41 שוקלת 62 וגובהי 158 ס"מ. לפני חודשיים שקלתי 68 ק"ג . בדם ויזע הצלחתי לרדת מעט במשקל { לא עושה פעילות גופנית,כרגע. } בכל אופן , במשך היום , אינני רעבה .מסתפקת בריוויון,פתית וזהו . ו..אז...בשעות הערב המאוחרות תופס אותי רעב . האם ארוחה בשעות מאוחרות עלולה לגרום להשמנה ? אני אוכלת סלט , גבינה , טונה { בשמן } . כמו כן , יש לי בחילות במשך היום .מדוע ? אני לו נוטלת שום תרופות .
14/08/2007 | 17:01 | מאת: מוניקה קרן
שלום יהלי, את ירדת 6 ק"ג במשקל במשך חודשיים, שזה קצב מצוין. סה"כ עד כה כמעט 10% ממשקלך ההתחלתי. כל הכבוד. למה אינך אוכלת במשך היום? בוודאי שאת רעבה בערב. את למעשה מרעיבה את עצמך בשעות הפעילות העיקריות שלך, כאשר הגוף זקוק למזון כדלק והגוף מתקומם בשעות מאוחרות יותר. אני ממליצה לחלק את האוכל בצורה שווה לאורך היום. לאכול 3 ארוחות עיקריות (בוקר, צהריים וערב) ועוד 2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. בקשר לבחילות: מתי הן החלו? כדאי להתיעץ עם הרופא המטפל שלך. יש סיכוי שגם הן נובעות מרעב. בברכה מוניקה קרן