שאלה על חברה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2007 | 17:58 | מאת: קרן
חברה שלי סובלת מימישקל יתר ועשתה איזה ניתוח שאני גם לא כלכך הבנתי איזה ניראה לי בעיקבות איזה משהוא שקרה לה בלב ביגלל ההשמנה, אבל היא תוענת שבעיקבות הניתוח אסור לה לאכל ירקות ועוד הרבה מאכלים שאמורים להיות בריאים לגוף ומיצד שני אני רואה אותה אוכלת הרבה שוקולדים אז אני לא מבינה כלום האם יכל להיות קיים ניתוח מהסוג הזה שאסור לאכול דברים שאמורים להיות בריאם לגוף זה ניראה לי כצת מוזר,מה את אומרת? אני כל כך היתי רוצה לעזור לה הבעיה היא שהיא קצת מזניחה את עצמה ולא חושבת שאני יכולה לעזור לה
14/08/2007 | 17:05 | מאת: מוניקה קרן
שלום קרן, התיאור שלך מאוד לא ברור, כנראה בגלל התיאור של חברתך. אנסה בכל זאת: קיימים ניתוחים הדורשים הפסקה של אכילת מזונות עשירים בסיבים או רכיבים אחרים המצויים בירקות ופירות. ההמנעות בד"כ אמורה להיות זמנית. את השוקולדים שחברתך אוכלת, היא כנראה לא אמורה לאכול, אך זוהי המלצה שהיא אינה מצליחה לעמוד בה. אם יש לך פרטים נוספים אנסה להמשיך ולעזור. בברכה מוניקה קרן