חוסר ירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שמי סיגל אני בת 44 גובה 168 ומשקלי הוא 68 קילוגרם לאורך כל חיי לא סבלתי מעודף משקל אך אחרי חציית גיל 40 התחילתי לעלות מעט אני נמצאת בסדנא של קןפת חולים כללית ולמרות שאני מקפידה על התפריט שמייד אצין אותו אני עוסקת בספורט והולכת ברגל 10 קילומטר לפחות 3 פעמים בשבוע אני לא מצליחה לרדת ץ אני בסדנא כבר 4 חודשים ירדתי 2 קילו ומעבר לזה לא מצליחה כמובן ששמירה וספורט ללא תוצאה מאד מתסכלים התפריט שלי הוא בוקר 2 פרוסות לחם קל 2 כפות גבינה או ביצה וירקות ביניים יוגורט עד 3 אחוז צהרים: 4 פרוסות לחם קל 100 גרם פסטרמה או חצי קופסאת טונה במים כף טחינה או חומוס סלט בניים:פרי ערב:חזה עוף בגריל או דג או פרגיות תבשיל ירקות סלט ירקות לילה: םרי או ארטיק כמובן שתייה מרובה וכן ניתן להחליף בין סדר הארוחות אודה לכם מאד אם תוכלו לעזור לי ולהציע מה לעשות על מנת להמשיך היות וזה מאד מתסכל אותי תודה מראש על העזרה סיגל
שלום סיגל, התפריט שלך מכיל כ- 1100 קלוריות. גם לי לא ברור מדוע אינך יורדת במשקל. כדאי לבדוק את בלוטת התריס, האם אין תת פעילות שלה, שזה יכול להאט את קצב הירידה. גורם נוסף, אם התחלת את הפעילות הגופנית בסמוך לתחילת תכנית ההרזיה, גם המשקל יכול להאט, עקב בניית שרירים. יש פירוק מסת שומן, אך המשקל אינו מבדיל. יחד עם זאת את אמורה לחוש היצרות, שהבגדים יושבים עלייך יותר נינוחים. הציפי את הבעיה עם מנחת הסדנה. הקבוצה והמנחה יעזרו במציאת פתרונות. בברכה מוניקה קרן