השמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עד לפני שנה וחצי שקלתי 90 ק"ג תוך שנה ירדתי 12 ק"ג. אלא מזה 5 חודשים לא רק שאינני יורדת במשקל אנע עולה וכך העליתי שוב 6 ק"ג. אני מתעמלת כל יום והולכת כשעה כל יום. שןמרת באדיקות על התזונה עם עזרה מקצועית. הבדיקות תקינות לחלוטין. אני חולה בטרשת נפוצה ואינני מקבלת כך טיםול.
שלום לאה ייתכן ואת סובלת מחוסר איזון מטבולי. מומלץ להתייעץ שוב עם רופא המשפחה שלך לביצוע בדיקות חוזרות ומתן טיפול תרופתי להגברת הקצב המטבולי (למשל רדוקטיל). אני ממליצה גם לשנות את סוג האימון הגופני או הגברת העצימות ולראות האם זה מתניע שוב את הירידה במשקל או עוצר לפחות את העלייה. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880