חשוב שאלה על הרדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/08/2010 | 15:23 | מאת: עינב
שלום, האם זה נכון שבאירופה כבר לא מאפשרים להשתמש ברדוקטיל כי הוא מסוכן ?אני אמורה ליטול את הכדור אך השאלה האם הוא בטוח לשימוש? אשמח לתשובה במהרה
לקריאה נוספת והעמקה
19/08/2010 | 23:16 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום גם לך: אכן שיווק התרופה באירופה הופסק,בארץ היא עדיין בשימוש. קיימת אזהרה לגבי חולי לב, ויתר לחץ דם לא מאוזן, בהם התרופה אסורה לשימוש. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי