שחלות פוליציסטיות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/08/2010 | 21:28 | מאת: לי
היי אובחנו אצלי לאחרונה שחלות פוליציסטיות.הבנתי שתזונה נכונה יכולה להועיל ואפילו לעכב תופעות לוואי של התופעה. רציתי לברר עם מי אוכל להתייעץ לגבי בניית תפריט שיוכל לאזן לי את הפרופיל ההורמונלי.אם יש אתר באינטנרט שאוכל להיעזר בו . תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
20/08/2010 | 01:45 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לי שחלות פוליציסטיות הן תסמונת די שכיחה בקרב בנות, ויש לה השפעות מכריעות בתחום של ירידה במשקל. כדאי לגשת לדיאטנית קלינית כדי לבנות עבורך תוכנית תזונה מתאימה המשולבת עם פעילות גופנית שתעזור לך לשמור על משקל יציב. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880