עצה בקשר להרזייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 18 ועוד מעט מתגייסת. אני יודעת שבמהלך השירות הצבאי לא יהיו לי יותר מדי אפשרויות לשמור על תפריט מאוזן וגם לא יהיה לי יותר מדי זמן לעסוק בפעילות ספורטיבית. אני שוקלת בין 72 ל-75 ואני רוצה לרדת 10 ק"ג לערך. חשבתי להשתמש בגלולות הרזייה, אך אני מפחדת שאני אקנה ואתאכזב. יש המלצה על חברה מסויימת?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אני מתנגדת בתוקף לשימוש בגלולות הרזייה מכל הסוגים והמינים. למרות הקושי שבשמירה על דיאטת הרזייה בזמן שירות צבאי, כדאי להתייעץ עם דיאטנית לאחר הגיוס וההתאקלמות לשירות על מנת לנסות להרכיב תוכנית דיאטה מותאמת אישית עבורך, לסדר יומך והאופציות התזונתיות העומדות לרשותך בבסיס שבו תשרתי. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880