המטבוליזם נהרס, איך להמשיך להרזות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/08/2007 | 19:36 | מאת: גיא
שלום עשיתי דיאטה מאוד חריפה (אטקינס הנוסחה הישנה) ואני מרגיש פשוט כל היום שאני לא רעב כמעט אני יכול לאכול ממש ממש מאט ולהרגיש שבע בנוסף אני רואה שבהתחלה ירדתי מהר מאוד ולקראת הסוף ההרזיה נעצרה לגמרה למרות שאכלתי מאט א. איך אני יכול לבדוק כמה שיותר במדיוק כמה קלוריות אני שורף ביום? ב. איך אפשר להחזיר את המטבוליזם לקדמותו בלי להשמין?
לקריאה נוספת והעמקה
14/08/2007 | 18:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום גיא, קיימות בדיקות שבודקות את חילוף החומרים במנוחה ונותנות לך תשובה לגבי שרפת קלוריות יומית והרכב הגוף. ניתן לבצע בדיקה כזו בבי"ח איכילוב, ביחידה לתזונה קלינית, טלפון: 03-6973973 או ע"י מכשיר בשם BodyGem, טלפון 1-800-352-252 www.geffenmedical.com. כדי לחזור לאכול בצורה סבירה, צריך לעשות תיקון מטאבולי. בהדרגה להוסיף עוד קצת מזון וקלוריות עד ליעד הרצוי. צריך לבצע מעקב משקל ומומלצת פעילות גופנית. בברכה מוניקה קרן