אודף מישקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי אושר,את ואני רק בת 21 וחצי ואני שוקלת 135 קילו וחוצ מיזה אני גם טיפה מוגבלת אני קטועת רגל מי גיל 3 וחצי ובאיקבות זה בארך כה 3או4 שנים איתי לאוקחת כדורים נגד דיקאון ומצבה רואך מי גיל 14 וחצי בארך עד גיל 17 + אני ללא תזוגה אני מיתאלחת אל כבים ובבית אני אל כיסה גלגלים גם הביתחון העצמי שלי נורה ירוד כשאני בדיקאון אני אוכלת וגם ארבה בלילה שאף אחד לא ארה מצבי הבריות לבנתים בסדר ברוך ה' אבל אני מפחדת שאוה איתדרדר מה עלי לעסות נ.ב אני מאמינה שאתם יחולים לאזורלי כדי שאני יוחל לאזור לאצי אז תודה ואני מחקה לתגובה
שלום אושר, את זקוקה לטיפול מקצועי, תזונתי, רפואי ופסיכולוגי. את בעודף משקל ניכר, שפרט לכך שמעיב על ביטחונך העצמי, גם מקשה על מצבך הרפואי. את צריכה מסגרת תומכת שתיתן מענה והדרכה לאורך התהליך שעלייך לעבור. יכול להיות שהמרפאה שלנו תתאים לך. את מוזמנת להכנס לאתר ולהתרשם www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן