אני לא יורדת במשקל למרות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הקפדה מוחלטת על דיאטה ועושה ספורט 5 פעמים בשבוע.אמרו לי לעשות rmr ואז אם נניח יראו שחילוף החומרים שלי נמוך מאד-אוכל להוריד את הצריכה היומית לפחות מ-1000 קלוריות ליום?זה פשוט רעב נוראי וגם אומרים שלא טוב לגוף.להרבות בספורט אני כבר לא מסוגלת-קשה לי לעשות אפילו את השעה היומית אז יותר מיזה-אמות!מה לעשות?
שלום דפי כדי לקבל תמונה אמיתית על מצבך, כדאי לבצע את בדיקת ה-RMR ולגלות מהו קצב חילוף החומרים של גופך. חשוב לי לציין שדווקא ברוב המקרים, התוצאות מפתיעות לטובה וה-RMR נשאר די בטווח התקין. למרות התסכול של מצבך, את חייבת להמשיך ולבצע את הדיאטה ולהקפיד על הפעילות הגופנית. בסופו של דבר הירידה במשקל תתחדש. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
אנא ממך, אל תמשיכי בדיאטה הנוראית הזו. הסטרס שאת נמצאת בו מיותר לחלוטין ובטח לא יתרום לך להרזיה. ספורט הוא דבר נהדר וכדאי אבל אין בו שום צורך למי שרוצה לרזות. הרזיה לא קשורה לספורט, הרזיה היא פעולה טבעית של הגוף. תפסיקי מיד עם הדיאטה וחפשי איך להכיר את הגוף שלך, איך לשתף איתו פעולה. דיאטנים לא יעזרו לך, הם רק יחמירו את מצבך. הם לא מבינים איך פועל הגוף ולכן לא יכולים לעזור לך. קחי אחריות וחפשי מה נכון באמת. דיאטה לא הפכה אף אדם בעולם לרזה אמיתי. זה לא קרה ולא יקרה. דיאטה היא הכשלון ששותפים לו הכי הרבה אנשים בהסטוריה של האנושות ואין אפילו לא הצלחה אחת!