סימילאק או חלב פרה?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בוקר טוב ! בני בן שנתיים וחמישה חודשים. לאחרונה החל לדרוש יותר משני בקבוקים ליום של סימילאק. שאלתי היא האם עדיף לתת לו במקום זה חלב רגיל (חלב פרה) או להמשיך לתת לו סימילאק ע"פ דרישתו ? במה יש ערך קלורי / תזונתי יותר גבוה ?
שלום שירי, הערך התזונתי של סימילאק הוא יותר גבוה, אך הוא כמובן יותר יקר. בגיל הזה ההבדל התזונתי הוא לא מאוד משמעותי. את יכולה לשלב, לתת למשל 2 בקבוקים של סימילאק ובקבוק של חלב פרה. יחד עם זאת חשוב לשלב מוצרי מזון מוצק נוספים, פרט לבקבוקים. כדאי לנסות להגדיל את הארוחות שכוללות, גבינה, בשר, ביצה, לחם, ירקות, פירות וכד'. בברכה מוניקה קרן
שירי שלום, לדעתי עדיף לנסות לתת לילד חלב עיזים או כבשים. חלב זה מכיל יותר חלבון ורצוי גם אורגני, כמובן, שאיתו פחות "מתעסקים". השאלה אם הילד יאהב וישתה אותו. החלבים הללו, גם יותר דומים בטעמם והרכבם, לחלב אם. בברכה, עידית סער, נטורופתית