אם בדיקת rmr מראה קצב חילוף חומרים נמוך מאד
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה ניתן לעשות?הרי אסור להוריד את כמות הקלוריות לפחות מ 1000? ואיך ניתן לבדוק מה סיבת הקצב הנמוך?עשיתי בדיקת דם מפורטת ואין שם שום בעיה מיוחדת
שלום במידה ובדיקת הRMR מצביעה על קצב חילוף חומרים איטי, מתמודדים עם התוצאה בעזרת ניסיון להגברתו עם פעילות גופנית, אכילה מבוקרת ובמידת הצורך טיפול תרופתי שעשוי לזרז קצת את הקצב המטבולי. אולם, ברוב המקרים, אין ירידה של הRMR ואז בעצם הבעיה היא לא חילוף החומרים של האשם, אלא ככל הנראה משהו באורח חייו שמפריע לירידה. בבדיקות הדם לא נוכל לראות לרוב לראות את הסיבה לירידת הRMR. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880