אכילה רגשית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/08/2010 | 09:44 | מאת: ענת
אני בת 44 וסובלת מהתקפי אכילה לא מתוך רעב,יש לי עודף משקל של 7קג אבל החלק הנפשי של ההרגשה אחרי התקפי האכילה הוא יותר מפריע מאשר עודף המשקל מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
29/08/2010 | 07:03 | מאת: רקפת מרקוס
שלום ענת אכילה רגשית היא תופעה שקיימת כמעט אצל כל המטופלים שלנו במרפאת ד"ר לוי. אנו מאמינים כי ההשמנה והאכילה היא הסימפטום ועובדים על מציאת דרך להפסיק זאת ע"י הבנה של הסיבות האמיתיות להתנהגות אכילה זו. הטיפול הוא משולב- ומטפל קודם כל בנושא האכילה הרגשית ובמקביל בפן התזונתי של העניין. את מוזמנת להגיע למרפאה שלנו לייעוץ. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880