אכילה רגשית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/08/2010 | 09:44 | מאת: ענת
אני בת 44 וסובלת מהתקפי אכילה לא מתוך רעב,יש לי עודף משקל של 7קג אבל החלק הנפשי של ההרגשה אחרי התקפי האכילה הוא יותר מפריע מאשר עודף המשקל מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
31/08/2010 | 08:01 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך:אכילה רגשית והתקפי זלילה ניתנים לטיפול באמצעות טיפול פסיכולוגיבעיקר קוגניטיבי התנהגותי ובעזרת דיאטנית, שילוב מהסוג הניתן במרפאתינו, את מוזמנת לבקר באתר האינטרנט שלנו ואם את מעוניינת לקבוע פגישת ייעוץ ללא תשלום. www.drlevy.co.il בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי