שיבולת שועל גורם להשמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/08/2010 | 17:27 | מאת: מיטל
שלום אני אוכלת מזה כשבועיים שיבולת שועל כוס עד שתי כוסות כל יום, שיבולת שאני הכנתי בתנור עם מים יצא נהדר, האם זה גרם לי להשמין כי אני ראיתי שהעלתי במשקל. אם לא כמה באמת אני צריכה לאכול. האמת שאני אוכלת רק את זה ועוד 3 פרוסות לחם וירקות. האם מותר לאכול 2 כוסות והאם זה גורם להשמנה? אשמח מאוד באם תעזרו לי.
לקריאה נוספת והעמקה
31/08/2010 | 18:27 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מיטל שיבולת שועל זה תוספת נהדרת ומבורכת לתפריט. היא עשירה בסיבים תזונתיים ומהווה ארוחת בוקר מצוינת. עם זאת, היא לא נטולת קלוריות. ב-2 כפות של שבולת שועל יש 70 קלוריות (שווה ערך לפרוסת לחם), ועל כן אם את אוכלת 2 כוסות, הן ככל הנראה מקבילות ל-4-5 פרוסות לחם.אם גופך לא היה רגיל לאכול כמות כזו של פחמימות, הוא עלול להעלות במשקל. עלייך לבצע חישוב של קלוריות יומיות עם שיבולת שועל בהשוואה למה שאכלת לפני ולראות אם יש הפרשים ניכרים, שיכולים להתבטא בעלייה במשקל. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
02/09/2010 | 18:17 | מאת: מיטל
סליחה, לא הבנתי כמה קלוריות יש ב-כוס שיבולת שועל רגיל בלי תוספות, אשמח עם תעזרי לי, אני אוכלת ככה: בבוקר:תפוח ירוק. בעשר: קצת ברנפלקס. ב-12- 1 פריכית עם גבינה 5%. בשלוש - כוס שיבולת שועל + חצי מעדן 0% יופלה. בשמונה בערב- סלט + 2 פרוסות לחם קל + גבינה 5% במקביל אני רוכבת על אופניים כ-20 דקות בבוקר+ הליכה בערב חצי שעה אשמח לדעת האם אני אוכלת תקין, ולמה עליתי כי רק הוספתי את השיבולת שועל. לפעמים כוס ולפעמים כוס וחצי. אשמח לקבל תשובה בהקדם חשוב לי. תודה רבה רבה ושנה טובה ומבורכת.
13/11/2010 | 12:28 | מאת: שלי
היי רקפת, כתבת שבשתי כפות של שיבולת שועל יש 70 קלוריות, לעומת זאת ראיתי באתרים אחרים שכתוב שב100 גרם יש 40 קלוריות...אם כך, מה נכון? אחד האתרים הוא- http://www.organiclife.co.il/content/view/173/77/ תודה, שלי
05/02/2013 | 10:19 | מאת: שושי
האם בריא וכמה קלוריות אני אוכלת כל בוקר 2 כפות דיבולת שועל כפית טחינה גולמית כפית זרעי פשתן תפוח ובננה הכל מעורבב עם 1 וחצי כוסות מים רותחים
29/01/2014 | 20:27 | מאת: [email protected]
האם בשיבולת שועל יש גלוטן?