הורדה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/08/2010 | 20:30 | מאת: חסוי
שלום אני בן 13 בגובה 1.58 ובמשקל 58-60 ק"ג ברצוני להורי כמה קילוגרמים וניסיתי כבר להימנע מחיטה כמעט לחלוטין לתקופת זמן ניקרת. ביומיים האחרונים לא אכלתי כלום תרתי משמע ועדיין אני לא מצליח להוריד יותר מ300 גרם. מכיוון שאני אפילו לא קרוב להיות אנורקסי אלא רק רוצה להוריד כמה קילוגרמים רציתי לשאול האם יש לכם טיפ לתת לי (אני גם עושה פעילות ספורטיבית בערך 4-5 פעמים כל שבוע)?.
לקריאה נוספת והעמקה
31/08/2010 | 18:34 | מאת: רקפת מרקוס
שלום הינך בגיל שאתה עדיין מצוי בתהליכי גדילה וצורת גופך ,משקלך והגובה שלך יכולים להשתנות מדי יום. על כן, מאוד לא מומלץ לבצע לבד דיאטות הרזייה, בייחוד לא כאלה עם הימנעות מאבות מזון בסיסיים (הימנעות מחיטה למשל). אם ברצונך לרדת במשקל, ואתה משלב זאת עם פעילות גופנית,אני ממליצה להתייעץ עם דיאטנית קלינית להרכבת תפריט מבוקר ומאוזן שמותאם לצרכייך הפיזיים והאישיים. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880