כיצד להשמין ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/08/2010 | 02:12 | מאת: אדוה
שלום , אני בת 21 משקלי הוא 40 גובה 1.62 בזמן האחרון אני יורדת במשקל בלי להשים לב ומבלי לנסות בכלל בגיל 19 שקלתי 46 ומאז אני רק יורדת במשקל אני לא יודעת מה לעשות וכיצד אני יכולה להשמין בחזרה אני רוצה לשקול לפחות 50 ק"ג אך איני מצליחה .. מה עליי לעשות ? ומה לאכול ?
31/08/2010 | 18:38 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אדוה מצבך דורש התייחסות מיוחדת של רופא המשפחה וגם של דיאטנית קלינית. כדאי לבצע בדיקות דם מקיפות, כדי לנסות ולמצוא סיבה לירידה הלא רצונית שלך במשקל. אני ממליצה גם על דיאטנית שתרכיב עבורך תפריט אישי מבוקר לעלייה במשקל. בינתיים, כדאי להגדיל את הצריכה הקלורית היומית ע"י צריכה של שומנים בלתי רווים למשל אגוזים, שקדים וגרעינים שונים (טבעיים, ללא תוספת מלח), אבוקדו, טחינה ושמן זית. כמו כן אפשר להגדיל את כמות הפירות שאת צורכת בתפריט היומי. זה אמור לגרום לעלייה מתונה וטובה במשקלך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
31/08/2010 | 22:31 | מאת: אדוה
שלום רקפת .. אני עשיתי בדיקות דם והתייעצתי עם רופא המשפחה בבדיקות הדם הכל היה תקין עשיתי כל בדיקה אפשרית (גם צואה ).. האם הירידה במשקל שלי קשורה רק לתזונה או גם לפעילות גופנית ?