תת משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 18 הגובה שלי הוא 152 ס"מ והמשקל שלי הוא 34 ק"ג. היתי רוצה לדעת אם זה נורמלי כי מבחינת הצבא אני נמצאת במשקל נורמלי ואין סיבה לא לגייס אותי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לי לפי הBMI שלך (מדד מסת הגוף) שהוא 14.7 את אכן נמצאת בהגדרה של תת משקל (המינימום הוא 18.5). אני לא יודעת מהם השיקולים הצבאיים במקרים אלו, אבל לפי ההגדרות קליניות את בתת משקל. (גם אם את במשקל דומה רוב חייך) ולא במשקל נורמלי בריא. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880