שאלונת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות בתמר מיובש גדול? תודה
שלום בתמר מיובש גדול יש בערך 40-50 קלוריות. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
כמה קלוריות בתמר מיובש גדול? תודה