משהו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/09/2010 | 14:53 | מאת: E
זה נכון שתמרים מורידים טריגלצרידים ? איזה אוכל או תוספי תזונה עורים בהנ"ל ?
02/09/2010 | 18:03 | מאת: רקפת מרקוס
שלום תמרים לא מורידים טריגלצרידים. הם עשירים בסוכר ולכן הם עשוים דווקא להעלות אותם. על מנת להוריד טריגלצרידים יש לנקוט בתפריט מוגבל בפחמימות, להימנע מכמות גדולה של פירות, מיצים, סוכר לבן, משקאות אלכוהוליים, ממתקים, עוגות ועוגיות ולהימנע גם מצריכת שומנים כגון חמאה,מאכלים מטוגנים, בשרים עתירי שומן ושומנים מעובדים כמו אלו המצויים במאפים מוכנים כגון בורקס. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880