הורדה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/09/2010 | 16:06 | מאת: יוליה
שלום שמי יוליה אני בת 22 אני בגובה 159 ושוקלת 83 אני מעוניינת מאוד להוריד במשקל אך אני לא יודעת איך לעשות את זה מבלי שיהיה לי סימני מתיחה ועודף עור כיצד אוכל לעשות זאת ?
לקריאה נוספת והעמקה
02/09/2010 | 18:09 | מאת: רקפת מרקוס
שלום יוליה כדי להוריד בצורה נכונה ובריאה במשקל,ומבלי שהגוף יצבור עודפי עור וסימני מתיחה יש לבצע דיאטה הדרגתית ומאוזנת אצל דיאטנית קלינית, למשל בקופת חולים. מלבד זאת יש לבצע פעילות גופנית באופן סדיר כדי לעזור לירידה במשקל ולגרום לעיצובו ולחיטובו במקביל לירידה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880