דיאט פור לייף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
חשבתי לקנות ולנסות דיאט פור לייף זה באמת לא עובד????
שלום לך איני מכירה את המוצר שאת מדברת עליו.אני לא ממליצה על תוספי מזון שלא מוכחים מבחינה קלינית שעוזרים להרזייה, וגם אין כאלה בשוק. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880