האם תת- משקל עלול להיות מסוכן? כלומר, האם עלולים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
להיגרם פגיעות במוח, בזיכרון כתוצאה מתת-משקל (לא אנורקסיה)?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ברק תת משקל יכול לגרום לקריסה של כל מערכות הגוף, ולהוביל בסופו של דבר למוות במקרים הקיצוניים ביותר. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
זה בעייתי עד כדי כך?