מווזר עד לא הגיוני
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני 1.58 שקלתי 75 לפני 28 יום בדיוק בת 29 במשך ה28 יום הנ"ל לקחתי רדוקטיל 15 מ"ג. עשיתי פעיךלות גופנים 6-7 פעמים בשבוע 45-60 דקות הליכה מהירה. בקושי אכלתי מחוסר תיאבון מוחלט של הכדור. אבל הכנסתי לפה אפילו בכחץבקיצור צרכתי בקושי 500 קלוריות עד 700 ליום בהיסחפות.. וכמובן קיזזתי בפעילות גופנית. והיום נשקלתי וראו זה פלא 72.8 כאילו ירדתי 2.200 לא הגיוני הרי בשום חישוב פשוט של הכנסה והוצאה. יש לכם הסבר לכך?מישהו נתקל בזה?וכולם אמרו לי בשבוע האחרון שרזיתי נורא וירדתי גם מידה במכנס ואני מרגישה גם ככה. נשקלתי על אותו המשקל בקופ"ח מלפני 28 יום. לא במחזור. ונשקלתי שוב על משקל ידני בקופ"ח
שלום קריסטין ירדת 2.2 ק"ג ב-4 שבועות, בערך חצי קילו לשבוע. זהו קצב הירידה הבריא והנורמלי שצריך להיות בדיאטה מאוזנת. למרות שאת נוטלת רדוקטיל, זוהי אינה תרופת פלא והיא לא גורמת לירידות דרסטיות במשקל. קצב הירידה תלוי גם בהיסטוריית הדיאטות של האדם וקצב חילוף החומרים שלו.כמו כן לוקח לכדור לפעול בערך כ-3 שבועות לאחר התחלת הנטילה שלו כך שהוא השפיע עלייך רק לקראת סוף החודש. אני ממליצה להגדיל את הצריכה הקלורית היומית שלך לפחות ל-1200 קלוריות (כדי לא להוריד עוד יותר את הקצב המטבולי) להמשיך לבצע את הפעילות הגופנית בצורה סדירה. אני מאמינה שלכדור תהיה השפעה ניכרת יותר בהמשך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880