כמה קלוריות דרושות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/09/2010 | 13:30 | מאת: חמוטל
משהחלטתי לברר צריכת קלוריות עבורי, לצרוך קיבלתי טווח רחב מדי של תשובות - מ1400 ועד 2200, ולכן החלטתי לפנות אליכם בנושא, ואני מקווה שהגעתי למקום הנכון- אז מה כמות הקלוריות המומלצת, במנוחה (יום ללא פעילות גופנית, יש לי רבים כאלו), לבחורה בשנות ה20 המוקדמות, גובה 1.69 ומשקל 58.5 ק"ג, באם חפצה להישאר במשקלה? תודה רבה מראש, חמוטל
לקריאה נוספת והעמקה
06/09/2010 | 04:49 | מאת: רקפת מרקוס
שלום חמוטל לפי נוסחת הריס בנדיקט לחישוב צריכת קלוריות יומית (RMR מוכפל בפקטור פעילותו של האדם) את צריכה לצרוך 1850 קלוריות ביום כדי להיות במאזן קלורי. כמובן שהנוסחה הזאת היא כללית בלבד וישנם עוד גורמים שיכולים להשפיע על המאזן (למשל גנטיקה) אז זה לא תמיד מדויק ב-100%. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880