השמנת ירכיים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/09/2010 | 16:23 | מאת: אסתי
אני ממש אוכלת בריא, ולא מנשנשת. שותה הרבה, ולגמרי לא מבינה למה אני משמינה בירכיים. בתקופה האחרונה המצב מחמיר. בחלק העליון של הגוף אני ממש רזה, לאחרונה השומן התחיל לטפס כלפי הבטן. מה אפשר לעשות? כמה התעמלות צריך לעשות? אין לי כל כך זמן ללכת לחדר כושר, הליכות, ומכשיר אליפטיקל יש לי בבית, וגם את הדיסק של מרזי מורית.
09/09/2010 | 21:51 | מאת: יניב
לאכול בעמידה שהאוכל ירד לירכים
10/09/2010 | 14:08 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אסתי בענייני השמנה וצורת גוף יש משמעות גדולה לגנטיקה. אין הסבר מדוע אדם מסוים ישמין בירכיים ואחר בבטן ,אך לעיתים, כמה שנשתדל נתקשה מאוד למנוע זאת. הדרך היחידה שאפשר לנסות להתמודד היא להמשיך ולשמור על תפריט בריא שלא מעודד השמנה ולבצע פעילות גופנית באופן קבוע, וממוקדת לאזורים הבעייתיים של גופך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880