כמה קלוריות אני צריכה לצרוך?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/09/2010 | 18:00 | מאת: ספיר
שלום אני נערה בת 17 שוקלת בערך 58 וגובה 1.53 אני מעונינת להוריד כ-10 קילו. כמה קלוריות אני צריכה לאכול ביום? יש לציין כי אני הולכת לחדר כושר אבל כל פעם בתדירות שונה אבל בד'כ זה בין 1-3 פעמים בשבוע.
10/09/2010 | 17:14 | מאת: רקפת מרקוס
שלום ספיר לפי הנתונים שלך, את בBMI של 24.7 ומשקלך מוגדר כתקין. אם ברצונך לרדת במשקל אני מציעה שתבצעי זאת בצורה מבוקרת עם דיאטנית קלינית כדי לרדת בצורה הנכונה והבטוחה ביותר. אני מעריכה כי כדי לרדת במשקל את צריכה לצרוך בערך 1400 קלוריות ליום , ובשילוב עם פעילות גופנית אירובית של לפחות 1 שעה, 3 פעמים בשבוע. כך הירידה המצופה לך היא ירידה טובה ובריאה של 0.5 ק"ג- 1 ק"ג לשבוע. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880