דיאט פור לייף שאלה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/09/2010 | 00:10 | מאת: יעל
אני עושה דיאטה וספורט,רציתי לדעת אם יעזור לי לזרז את התהליך בעזרת דיאט פור לייף של סופר פארם האם מישהו יודע אם זה באמת עוזר?..ומוריד במשקל? או שזה סתם בלוף?
לקריאה נוספת והעמקה
12/09/2010 | 06:55 | מאת: רקפת מרקוס
שלום יעל אינני מכירה את סוג הכדורים שאת מדברת עליהם, אך מניסיוני איני ממליצה על תוספי מזון להרזייה. הדרך הטובה והבריאה ביותר לבצע דיאטה להורדה במשקל היא על ידי תפריט מאוזן ומבוקר, בשילוב עם פעילות גופנית סדירה ויומיומית. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880