שאלה בקשר לדיאטה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/09/2010 | 00:17 | מאת: אפרת
אני מטר 65 ושוקלת בערך 98-96 התחלתי דיאטה,שזה אומר אני אוכלת בהריים סלט חזה עוף ובערב יוגורט לבן 1.5 אחוז שומן עם שזיפים טריים,ועושה ספורט 3-4 פעמים בשבוע בהליכה מהירה כ-30 ד'ק האם זה יוריד אותי במשקל?.
12/09/2010 | 06:59 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אפרת למרות רצוני הטוב לעזור לך,אינני יכולה לדעת מתוך השאלה אם התפריט הזה מתאים לך וגם יעזור לך לרדת במשקל. אני מציעה שתתייעצי עם דיאטנית קלינית בנוגע לתפריט שלך בצורה מדוקדקת וכחלק מתהליך ההרזיה תיכנסי לתהליך מבוקר, עם מסגרת מסודרת שתוכל לעקוב אחרייך ולעזור לך להצליח לרדת במשקל בצורה הטובה והבריאה ביותר. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880