זרע גברי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/09/2010 | 00:52 | מאת: שולה
רציתי לשאול האם זרע גברי יכול לעזור למניעת ח'צקונים אם אני מורחת את זה בפנים...כן זה מגעיל אבל שמעתי שזה כן
12/09/2010 | 07:00 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שולה אנחנו מטפלים בשאלות ופניות בנוגע לתזונה. זהו אינו הפורום הנכון לשאלתך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880