b -12
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/09/2010 | 11:19 | מאת: shai
לפני כשנה וחצי לקחתי רדוקטיל ירדתי בסדר במשקל עשיתי הפסקה של שנה ואני רוצה לקחת עוד פעם כי רוצה להוריד עןד קצת השאלה שלי עם אפשר לקחת רדוקטין בזמן שאני לוקחת - b - 12 תודה
14/09/2010 | 09:13 | מאת: ד"ר שלמה לוי
אין כל בעיה לקחת רדוקטיל וויטמין B12 יחדיו. יש להתייעץ עם הרופא המטפל טרם התחל הטיפול בברכה ד"ר לוי שלמה פסיכיאטר 036764880