הרזיה בשיטת "שובע "
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה דעתכם על השיטה .מעונין לשמוע ממנהלי הפורום וכן גם מממשתתפי הפורום תודה אליעזר
שלום אליעזר איני מבינה אם זוהי שיטה דיאטה ספציפית להרזייה ואם כן אינני מכירה את השיטה. אשמח אם תעדכן אותי בפרטיה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
מדובר בגלולה שנקראת שובע הדרך "לחילוף חומרים מנצח"