תזונה וצום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/09/2010 | 14:20 | מאת: נטעיה
שלום איני הבנתי אם זה פורום לשאלות על משקל ותזונה אם לא, אשמח לתשובה ממישהו שמבין בכל זאת אני בת 45 סוכרת 2 כבר שנים, משתמשת כיום בלנטוס ועושה דיאטה מאוד מסודרת וכבר הצלחתי להוריד 14 ק"ג ואני מתכננת לצום ביום כיפור כי האינסולין מאפשר רמה קבועה של סוכר והרופא אישר האם צום יכול לעצור את הירידה אם אחזור לאחר מכן ישר לדיאטה מסודרת ולא אתפרע באוכל
לקריאה נוספת והעמקה
16/09/2010 | 16:37 | מאת: רקפת מרקוס
שלום נטעיה זהו אכן פורום לתזונה נכונה והרזייה. צום של 24 שעות, כמו שמבצעים אחת לשנה ביום כיפור לא אמור כלל להשפיע על תהליך הדיאטה שלך. במידה והרופא אישר לך לצום במצבך הרפואי לא צריכה להיות שום בעיה. גמר חתימה טובה וצום קל רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880