עשיתי המון דייטות ללא הצלחה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/09/2010 | 16:17 | מאת: לינא
בימים האחרונה נודע לי משהו חשבוב בקשר לסיבה שאני עולה במשקל למרות שאני לא אוכלת כראוי אני במשקל 67 גובה 1.62 ואני רק בחודש האחרון השמנתי את ה 4 קילו למרות שלא אכלתי יותר אני רק שתיתי שתיה מוגזת יותר הבעיה שפניתי לקלינקה המתמחה בדיאטה והיא אומרת לי שבגלל שאני אוכלת מנה אחת פחות מ 1000 קלוריה אז הגוף שלי אוגר את השומן ובגלל זה אני משמינה ככה בחודשים האחרונים האם זה נכון ולמה אני משמינה למרות שאני אוכלת רק מנה אחת ופחות מ 1000 קלוריה ??
לקריאה נוספת והעמקה
16/09/2010 | 16:43 | מאת: רקפת מרקוס
שלום לינא אם את מעוניינת לבצע דיאטת הרזייה בצורה הבטוחה והבריאה ביותר את צריכה לאכול תפריט מאוזן, עם כמות קלוריות נאותה ,שתספק את צרכייך התזונתיים. כאשר את מבצעת דיאטות "כאסח", כמו במקרה זה של פחות מ-1000 קלוריות, הגוף יכול להגיב בהתחלה בירידה במשקל, אך לאחר זמן מה הירידה תיעצר בגלל מנגנון פנימי הישרדותי של הגוף. הגוף מעוניין לשמור על המאגרים שלו וכאשר הוא מוזן במעט קלוריות, הוא ישאף להגן עליהם ולכן לא יירד במשקל ובמקרים מסוימים אף יעלה. אני ממליצה להרכיב תפריט חדש ובריא לירידה במשקל בהתייעצות עם דיאטנית קלינית. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880