המוצר של 2 דיאט מבית אלטמן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ני במשקל 67 ונסיתי המון דייטות וכולן פישלתי , אניאוכלת מנה אחת בצוהריים ובערב נישנוש קטן וגם לא יורדת במשקל לכן לאחר שראיתי כתבות רבות אני קניתי את החבילה של 2 דיטא מבית אלטמן מהם הבנתי מה זה יעזור להוריד במשקל בגלל שהם עובדים לפי שיטת ניהול משקל האם זה יכול לעזור לי להוריד מהמשקל שלי שהינו 67 ?? ושאני סוף סוף אגיע עד 60 ???
שלום סימה אינני מכירה את המוצר שאת מדברת עליו אך מנסיוני, המוצרים הללו נותנים מענה נקודתי בלבד, אם בכלל, ולא עוזרים לדיאטה בטווח הארוך. אני ממליצה לך לגשת לדיאטנית קלינית ולבנות יחד איתה תפריט מאוזן ובריא לירידה הדרגתית ובטוחה במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
שלום, המוצר 2DIET מבוסס על תמצית המופקת משעועית לבנה ונקראת פזאולאמין או PHASE2 ביכולתו למנוע ספיגה של כ 30% מהפחמימות המורכבות במעי. על מנת לרדת במשקל יש צורך לדבוק בדיאטה דלת קלוריות יחד עם התוסף. הרעיון של ניהול משקל מתיחס לשינוי תפיסתי בנושא הדיאטות . הירידה במשקל אמורה להיות ראלית ואיטית ורק כך תוכל להצליח לטווח ארוך.נשמח לשלוח חומר מקצועי ולצוות לך סימה, דיאטנית שתלווה אותך טלפונית בתהליך של הירידה במשקל . עמית גנור - יועצת מדעית ל 2diet