חיטה מלאה.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/09/2010 | 23:35 | מאת: רעות
אני התחלתי לאכול לחמניות מקמח חיטה מלאה-קלות והתחלתי לסבול מעצירות, יש קשר? חשבתי שמעבר מקמח לבן לחיטה מלאה אמור לגרום להפך, לא? איזה קמח עדיף, כוסמין או שיפון?
לקריאה נוספת והעמקה
19/09/2010 | 06:48 | מאת: רקפת מרקוס
שלום רעות מעבר לאכילת כמויות גדולות של סיבים תזונתיים (כמו אלה המצויים בלחם חיטה מלאה, שיפון וכו' וגם פירות וירקות)אכן משפרים את תפקוד מערכת העיכול. אולם, פעילות הסיבים התזונתיים תלוי רבות בכמות המים שאת שותה ולכן במידה וצורכים תפריט עתיר סיבים, יש לתמוך בו בשתייה מרובה של מים, בייחוד בזמן שקרוב למועד אכילת הסיבים, אחרת זה עלול לגרום לעצירות. לגבי סוג הקמח העדיף- תזונה נכונה היא גם תזונה מגוונת ולכן שני הקמחים הם מצוינים, וכדאי לצרוך את שניהם. גמר חתימה טובה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880