הרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
קשה לי לרדת במשקל למרות היעוץ המקצועי והספורט. הבדיקות תקינות אני חולה בטרשת נפוצה, אבל לא מטופלת בתרופות
שלום לאה קשה לי להבין משאלתך את הגורמים שמקשים עלייך לרדת במשקל: אי הצלחה בשמירה על תפריט וכושר, או עמידה בהנחיות התזונתיות ללא הצלחה בירידה במשקל. אם התייעץ כבר עם אנשי מקצוע והנך מחפשת דרך שונה להרזייה אני ממליצה לגשת להתייעצות אצל המומחים במרפאת ד"ר לוי להרזיה, שם מטפלים בירידה במשקל מכל ההיבטים, הפיזיים והנפשיים. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880