טיפול בהשמנה - דחוף !!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/09/2010 | 17:23 | מאת: שירה
קראתי הרבה על סוגי הכדורים המסייעים בהרזייה. לאחרונה עליתי במשקל בשל רעב מוגבר בשעות הערב (תחושה שלא היתה בעבר) לאיזה רופא ניתן ללכת על מנת לקבל מרשם? האם ניתן ללכת לרופא פנימי הרגיל? אם לא למי לפנות?
לקריאה נוספת והעמקה
21/09/2010 | 01:58 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שירה איני יודעת על איזה כדורים להרזיה הנך מתכוונת, ישנם סוגים רבים של מדכאי דאבון בשוק שמתיימרים לעזור להרזיה והם בקניה ללא מרשם, אל איני ממליצה על אף אחד מהם. כדאי לגשת לרופא המשפחה שלך ולבצע בירורים רפואיים, על מקור תחושות הרעב החדשה שתוקפת אותך.את גם יכולה להתייעץץ איתו על טיפול תרופתי בהשמנה. כמו כן כדאי להתייעץ גם עם דיאטנית קלינית ולהרכיב יחד תפריט שיעזור לך לרדת במשקל,עם התחשבות במגבלותייך (למשל - הרעב בשעות הערב).  בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880
18/10/2010 | 14:20 | מאת: nn
אם את/ה מעל המשקל הרצוי כדורי הרזחה למניעת תיאבון וקיצור קיבה טבעי ללא תפריט מיוחד.פשוט לא יהיה אפשר לאכול יותר מארוחה מינמלית וחשק לנישנוש ייעלם,האוכל הופך לשולי בחייכם ולא מרכזי.. אישור משרד הבריאות והחקלאות של ארה'ב לפרטים טל-0523429766