התייעצות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/09/2010 | 22:44 | מאת: רוצה לרזות
היי, אני זקוקה לחוות דעת על תפריט שהרכבתי לעצמי לבד. אני בת 25, בריאה, שוקלת כ-68, 1.50. שואפת לרדת ל-50 ק"ג. התפריט הולך כך: *הדוגמאות שבסוגריים הן רנדומליות שכן אני מגוונת מדי יום... בוקר: פחמימה וחלבון ( קפה הפוך על בסיס חלב 1% עם ממתיק וחטיף אנרגיה 80 קל') ביניים: פחמימה וחלבון (כריך קל עם 2 כפות גבינה לבנה 5%, ירק, ותה עם ממתיק) צהריים: חלבון בשרי, 2 פחמימות, מנת שומן (למשל חזה עוף, כוס אורז או פסטה, מנת שומן בבישול או כף רוטב בסלט) ביניים: פחמימה (2 פתיבר\ חטיף אנרגיה) או פרי, קפה עם חצי כוס חלב 1% וממתיק ערב: 2 חלבונים, פחמימה, שומן (ביצה קשה, חצי קופסת טונה בשמן מסוננת היטב או חצי קופסת קוטג', 2 לחם קל, כף רוטב בסלט) לילה: פרי + מעדן 0% או אחד משניהם - תלוי במידת החשק \ רעב.. אחת לשבוע אני מוסיפה מנה מותרת של 800 קלוריות. מה דעתך באופן כללי על התפריט? להערכתי הוא מכיל בין 1300 ל-1400 קלוריות.. האם ניתן לרדת איתו במשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
22/09/2010 | 23:09 | מאת: רקפת מרקוס
שלום התפריט שלך נראה בסדר גמור: חלוקה לארוחות מסודרות כל כמה שעות, צריכה של כל אבות המזון וגיוון במזונות וכמות קלוריות סבירה ביותר. אני ממליצה להוסיף גם פעילות גופנית באופן סדיר, רצוי לפחות 3 פעמים בשבוע. לפי תפריט זה אין סיבה שלא תרדי במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880