השמנת הבטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/08/2007 | 21:30 | מאת: חני
שלום אני בת 45 גובה 1.70 משקל 70 יחסים בגוף אני די רזה אבל באזור הבטן כולל מותנים אני די רחבה, לפי מדידה הקוטר הוא 95 כאשר אני הולכת לרופא לבקש יעוץ דיאטטי היא תוענת שאני לא צריכה כי אני לא שמנה. מה אני צריכה לעשות כדי להוריד את הבטן אני רוצה לדעת אם האוכל שאני אוכלת הוא נכון וגם איזה פעילות גופנית אני צריכה לעשות כדי שאני יורד במשקל כי עד אכשיו ההליכה לא עזרה לי מה לעשות
לקריאה נוספת והעמקה
15/08/2007 | 13:08 | מאת: מוניקה קרן
שלום חני, אינדקס מסת הגוף (BMI) שלך הוא 24.2, שזה נחשב למשקל תקין וזו כנראה הסיבה שהרופאה שלך טוענת שאינך זקוקה לטיפול תזונתי. היקף מותן גבוה מ-88 לנשים נחשב לגורם סיכון בפני עצמו. תנסי לשכנע שוב בטיעון הזה. חשוב לשמור על תזונה מאוזנת הכוללת הרבה ירקות, דגנים מלאים, מוצרי חלב רזים, קטניות, דגים, עוף, הודו או בקר רזה, פירות ושמנים בלתי רוויים, כמו שמן זית, זיתים, טחינה, אבוקדו וכד'. מומלצת פעילות גופנית ברוב ימות השבוע, הליכה לשיפור הכושר זה מצוין ואת יכולה לנסות שיעורי עיצוב, פילאטיס וכד', להצרת היקף המותן. בברכה מוניקה קרן
15/08/2007 | 17:33 | מאת: חני
מוניקה תודה עבור התשובה המהירה
15/08/2007 | 15:56 | מאת: עידית סער , נטורופתית
לחני, נסי לא לאכול הרבה בערב.איכלי משהו קל, כדי שלא תהיי מידי רעבה בלילה, או בבוקר למחרת (סלט, תפוח עץ עם יוגורט). בנוסף נסי לחזק את שרירי הבטן, ע"י תרגיל לא מסובך של שכיבה על הגב (על מזרון)- הצמדת כל הגב לרצפה , כולל איזור המותן ועם הרגליים עשי תנועות פידול (כמו על אופניים). לא דקה או שתיים, אלא פרק זמן משמעותי - זה יעצב לך את הבטן. בנוסף, גם עימדי ישר ועם האגן, עשי סיבובים משמעותיים ומדוייקים. זה מעצב את המותניים. (למשך 10 דקות מספר פעמים ביום).