רדוקטיל היכן ניתן להשיג?מוניקה אשמח לתשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/08/2007 | 12:08 | מאת: ש
האם כל אחד יכול לקחת את הרדוקטיל? אני שוקלת 85 קילו. היכן ניתן להשיג אותם?
15/08/2007 | 13:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום, רדוקטיל היא תרופת מרשם. היא ניתנת ע"י רופא עפ"י התוויות שכוללות השמנה (BMI מעל 30), או נמוך מכך עם גורמי סיכון נוספים. יש לשלב את לקיחת התרופה עם תכנית תזונה מתאימה. בברכה מוניקה קרן
15/08/2007 | 20:42 | מאת: ש
חשוב לי לדעת האם עם BMI 27 עדיין ייתנו לי את הכדורים האלה.