מה מומלץ לקחת למניעת תיאבון...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/10/2010 | 12:42 | מאת: ברכה
שלום רב קודם כל תודה רבה על התשובה שקיבלתי..אז כך כמו שציינתי אני בת 34 1.60 במישקל 95 סובלת מעודף מישקל ובירצוני לדעת מה ניתן ליקנות במחיר סימלי יחסית למניעת תיאבון? רופא מישפחה המליץ לי לקחת בנפייבר שניתן ליקנות בקופת חולים גיסתי המליצה לי על אבקת פסיליום שהיא מישתמשת יש לציין שעשיתי בדיקות דם וברוך השם הכל בסדר אך רק ירידה בויטמין בי 12 שקיבלתי כדור למציצה אחת ליום אשמח לקבל תשובה תודה רבה יום נעים ושבוע טוב
לקריאה נוספת והעמקה
11/10/2010 | 07:48 | מאת: רקפת מרקוס
שלום ברכה אין היום בשוק תוסף להפחתת התיאבון שמוכח בפעולתו ולכן איני ממליצה על תוספים שכאלה. בנפייבר או אבקת פסיליום הנם תוספי סיבים תזונתיים שניתן לצרוך (לא לשכוח עם הרבה מים) כדי לשפר את תפקוד מערכת העיכול. אם חברתך מדווחת על הפחתת תיאבון בלקיחתם, שכן סיבים תזונתיים גורמים לתחושת שבוע טובה יותר, את בהחלט יכולה לנסות ולראות מה הם יעשו בשבילך, אך תדעי זו שזו לא הסיבה המרכזית בגינה נוטלים את התוסף. שבוע טוב רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
18/10/2010 | 14:29 | מאת: הקוסמת
אם את/ה מעל המשקל הרצוי כדורי הרזחה למניעת תיאבון וקיצור קיבה טבעי ללא תפריט מיוחד.פשוט לא יהיה אפשר לאכול יותר מארוחה מינמלית וחשק לנישנוש ייעלם,האוכל הופך לשולי בחייכם ולא מרכזי.. אישור משרד הבריאות והחקלאות של ארה'ב לפרטים טל-0523429766
19/10/2010 | 21:33 | מאת: סימה
מבטיחה לך שזה עובה במאה אחוז .