השמנה לאחר לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/08/2007 | 16:02 | מאת: אילנה
שלום לכם רופאים נכבדים! ילדתי לפני 5.5 חודש את בני הראשון (לידה ראשונה). במהלך ההיריון עליתי רק 6.5 קילו בילבדש זה מצויין. כש ילדתי הנקתי מלא חודש ימים ירדתי 10 קילו לאחר מיכן עליתי 4 קילו ו היום אני לא מהניקה ביכלל כבר חודש ימים ו אין לי חלב ו מישקל שלי עלה ל 10 קילו יותר מי הרגיל למשל הגובה שלי 164 ס"מ ו מישקל היום 71.5 קילו ש זה היום ו נוראה בישבילי. אני בת 29 בריאה יתחלתי לקחת רדוקטיל ו בערב אני לא אוכלת כלום. תוך 9 ימים ירדתי 1 ק"ג אבל אין לי דיאטה מאוחדת אני מחורה ל מתוק לא יכולה כול יום בלי להכניס מהשהו ל פה מתוק כמו חתיכת שוקלד מריר. מה לעשות העם יש פיטרון ל תזונה נכונה ללא מתוק העם מותר מה שהו מתוק ? העם עדיין לא מספיק זמן עבר לאחר הלידה כדיי לחכות עד ש מישקל ירד? רוצה רק לציין ש לא לקחת שום אמצעי מניעה ללא גלולות פרט אחד רק התקן רגיל ללא הורמונלי בבקשה תתעייצו לי איך לאכול נכון ? מכיבן ש אני עם תינוק קטן גם אין לי אפשרות לגשת ל דיאטנית. ו עוד מהשהו ידועה לי כי ב שימוש רדוקטיל גורם לתופעות כמו כאבי ראש ש יש לי ו יובש בפה (לחץ דם תקין שלי) העם יש אזה ש חשש בשימוש ב רדוקטיל? אמון תודה לכם סליחה על אורך סיפוריי ו שאלותי אמון תודה ממתינה ל תשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
16/08/2007 | 15:49 | מאת: מוניקה קרן
שלום אילנה, אני מבינה את הדחיפות שלך לרדת במשקל, אבל לצערי, אין תרופות פלא. השינויים במשקל הם מאוד גדולים, עם ההנחה שאת אחרי לידה. את ממליצה לך מאוד, למרות חוסר הזמן ללכת ליעוץ תזונתי מסודר. האפקט של התרופה שאת לוקחת הרבה יותרגדול (הוא כפול) כאשר ניתן בנוסף לטיפול תזונתי. התופעות שאת חשה, יובש בפה, וכאבי ראש, הן תופעות הלוואי של הרדוקטיל. כדאי לשתות הרבה מים, זה מסייע גם לתהליך ההרזיה. כאבי הראש- תלוי בסיבולת שלך, אם זה מאוד מפריע לך כדאי לשקול הפסקת טיפול. בעניין התפריט: מומלץ לאכול ארוחות מסודרות, רצוי בשעות קבועות, לאכול הרבה ירקות, מוצרי חלב דלי שומן, דגנים מלאים, להימנע ממזון מטוגן וחטיפים. אפשר לאכול מתוק כחלק אינטגרלי בתפריט היומי, בכמות קטנה, למשל 2 קוביות שוקולד. לאכול לאט. בהצלחה מוניקה קרן
16/08/2007 | 16:01 | מאת: אילנה